yes.

Idag hade vi introduktion till våran nya kurs. Vi fick klart för oss på en gång att det fanns olika grupper. Grupp A, B, C, D och E. Först presenterade sig alla lärare från varje grupp och pratade en massa och det tog en väldig tid. Jag satt där och var helt skakig. Haha jag ville verkligen bara veta vilken grupp jag skulle hamna i. De läste upp alla som tillhörde A och sen B... Och sen kom de till C och Lina var första namnet som de ropade upp och jag var 2:a. Sen ropade de upp Emelie också. :D Superkul. Ville verkligen hamna med dem.
Tror nog att det kan ha berott lite på mailet som Emelie skickade förra veckan. Haha om att vi tre och några fler samåker och därför behövde hamna i samma grupp. haha! Det funkade iallafall. Men alla andra från min gamla basgrupp hamnade också i C så. :)
Vi fick två gamla gubbar som lärare. Olof och Bengt. Hah. söta.
- "Var är du ifrån?"
- "Kolsva"
- "Karlstad?"
- "Nej, kolsva."
- "Vad söger du? Kol..?"
- "Kolsva! K-O-L-S-V-A"
- "Var ligger det då?"

Haha lille gubben. Han är tydligen pensionär också. Helt skumt. Hm.
Sen gick vi iväg till våra salar för att presentera oss för varann och bilda studiegrupper. Nu heter det ju tydligen inte basgrupp längre. Vi var 30 stycken och skulle göra 5 grupper om 6. I min grupp är nu: Jag, Lina, Emelie, Caroline, Johanna, Matilda. En ny tjej i vårt lilla gäng alltså. Det blir kul! Hoppas verkligen att den här kursen blir rolig. Det ser dock lite mörkt ut. XD Ska ha teknik, biologi, kemi, fysik... behöver jag fortsätta? hah. Och det kommer bli mycket resande till Västerås. Typ varje dag hela de två första veckorna. Usch. Men men hoppas på att få bo lite hos Morgan. :*

Hämtade ut min väska som jag fick på posten idag också. :D Är så glad över den. Den såg dock inte riktigt ut som jag hade förväntat mig. Men men. Den är snygg ändå! :D Kan visa bild sen. :) Thank God for Tradera. Där gör man verkligen fynd!

Nu ska jag gå och göra lite gröt tror jag. Eller nåt. mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0