tonight.

Den här kvällen kanske inte blir så tokig ändå. Det visade sig att Morgan var på humör så han ska komma hit. :) Sa att jag var lite hängig och småsjuk men det stoppade honom inte. :* Han skulle duscha och fixa sig och sen kommer han hit. Så jag borde nog också ta och kliva in i duschen.
Mamma håller på med maten och vi ska äta hasselbackspotatis. Så himla gott! Jag är jättehungrig. Och snart är det ju Lets Dance så det blir väl så att man tittar på det. Men den här gången får Elin skärpa till sig och dansa sig till höga poäng! Hejar ju på henne men nu börjar man ju tvivla på om hurvida hon är värd det eller inte. haha. Nej, men jag hoppas hon gör bättre ifrån sig ikväll än tidigare. Heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0