summer.

Sitter och tittar på Robinson nu och jag bara lääängtar till sommaren och värmen. Är lite avundsjuk på dem. Det är så himla fint där i Karibien. Jaja, så jag bytte banner. Haha, i hopp om att sommaren ska komma fortare.

                                                                          Heja Sanna!

Imorgon är det tänkt att jag ska till Kungsängens avloppsreningsverk i Västerås med skolan. Imorgonbitti. Men jag skulle inte tro det. Det har varit snöstorm här hela dagen och det kommer bara bli kallare ute. På fredag skulle det bli 15 minus. USCH! Då tänker jag stanna inne. Fast jag har lektion i Västerås då först. Just ja. Men men. Det får bli en pluggdag imorgon iallafall, med Emelie och Lina. Läser världens tristaste bok typ. Haha och jag förstår i stort sätt inget av kapitel 2 och 4. Boken handlar om teknik, eftersom vi har teknikvecka nu. Hoppas att jag kan ta igenom mig den imorgon iallafall med hjälp av tjejerna.

Det var väl tänkt att jag skulle göra något vettigt idag eftersom att vi hade läsdag idag, men jag har inte gjort någonting. Tittat lite på Våra Bästa År och suttit vid datorn. Inte så mycket mer. Har inte ens tittat på Big Brother. Och nu är jag jättesugen på något gott. Typ kladdkaka. Haha men jag har ingen. Lika bra det kanske. Undrar om jag kan fixa iordning något annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0