smak.

Igår firade mamma födelsedag och det kom en massa folk hit :) Haha från början
hade hon inte räknat med så många, men så kom ju Hedlunds. Hah det var kul. :)
Dock så kunde jag inte ge mamma sin present för den kom inte förrän idag. p:
Jävla posten alltså. Och idag är ju mor bortrest så hon får den imorgon. Då blir
det lite kalas igen, med fruktsallad! Dessutom kommer nog Morgan också. ♥

Idag mötte jag upp Mella och Nicole och så fikade vi på Smak :D
Det var hur kul som helst. Hade inte träffat Nicole på jättelänge. Och vi tre hade inte
setts sen vi slutade 9:an. Helt galet! Så det blev gott fika och en massa prat. :D
Sen var Nicole tvungen att ta bussen hem så då följde Mella mig till H&M och så
lämnade jag tillbaka en kjol och sen köpte vi varsin munk. XD Haha helt sjukt vad
mycket onyttigheter jag vräker i mig alltså. Jisses!

             
                                                Godaste munkarna!

Mamma är bortrest så jag och syster är hemma själva. Så jag vet inte vad vi ska
laga för mat. Är verkligen hungrig nu. Haha på nåt annat än fika.
Måste nog plugga lite nu snart också... Känner att det börjar tränga sig på. haha
men EXA3 ska inte vara inne förrän den 15e. Men ändå, det vore skönt att få den
klar så man kan göra roliga saker istället. Haha.

Toktrevlig dag idag iallafall! Tack brudar. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0