saturday.

Tidigare idag så fikade jag med Mella på Smak och den här gången provade jag på något annat än kladdkaka. haha tog en bit fransk chokladtårta. Men den är inte alls som en såndär tårta från konditori. Denna är ljusbrun med någon vanligkräm i. Så himla god!!! haha farligt. Tog med kameran men dum som jag är hade jag glömt sätta i minneskortet. XD Så det blev typ 2 bilder. Och de har jag inte lagt in på datorn än. Men men, de kommer nog upp på Bilddagboken sen istället.

Morgan hörde av sig runt 18-tiden för han hade jobbat fram tills dess. Så han skulle hoppa in i duschen och sen fara till mig, men när jag ringer honom kl 19:50 så visar det sig att han somnat på soffan. Så han var supersen såklart, och därför förstörde han mina planer. Haha hade tänkt ta med honom på bio men det hinner vi inte nu. ): Nu har jag bokat biljetter 2 ggr utan att vi har gått. Haha vi kommer aldrig gå helt enkelt. Alltid är det nåt.

Något annat kul är att jag hittat lite gamla Fångana på fortet avsnitt. :D Haha laddade ner alla jag hittade. Jag älskade den serien när jag var liten. ^^ Då tyckte man verkligen att det var supercoolt och så lekte vi det hemma i hallen kommer jag ihåg. Tog mammas nycklar och så. haha! Men det är en klassiker helt enkelt. Bra serie! Önskar att man kunde få tag på fler avsnitt. ): De som finns ute är från -97 och -98. Vill se de från -94 och framåt! Men men.

Nu sitter jag och tittar på Robinson-finalen. Har ändå inget bättre för mig. Sitter bara och väntar på Morgan. Typiskt karlar att vara sena och krångliga. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0