preparty.

I onsdags drog jag hem till Emelie och så hade vi förfest där innan vi drog till Harrys. :) Det blev en lyckad kväll faktiskt. :D Hos Emelie var även Lina, Jouline, Marcus och Mick. Så vi var ett litet gäng. Haha och jag hade mindre dricka än vad jag trodde så Lina bjöd mig på smultronvin. Heeeelt okej! ;D
Bildregn...

         

        

        

        

        

        

Igår tog jag det bara lugnt. Tittade på Våra Bästa År hela dagen. Tittade ifatt för jag låg efter med typ 20 avsnitt. Så nu är jag ikapp igen! haha det är faktiskt ganska spännande just nu.

Idag har jag inte gjort så mycket heller. Sitter och tittar ikapp Celebrity Big Brother UK. Haha jag bara äääälskar det. haha men det beror mycket på Jonas och Ekaterina. De är ju sååå söta tillsammans ju. haha. Älskar serier, så är det bara. Känner mig dock hängig idag. Är lite småsjuk. Lite seg och lite trött. Men det gör inget. Ska snart gå till affären med mamma och då ska jag passa på att posta lite paket. Och kanske köpa choklad. tih.
         
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0