lördag.

Jag känner att jag varit lite inaktiv när det kommer till att skriva blogg men det
har varit ganska mycket med skolan så jag har mest hängt på facebook när jag
har velat skriva nåt. p: Haha I'm hooked! XD
Men nu måste det bli ändring. Har hunnit shoppa en massa fint så jag ska lägga
upp lite bilder på det. :) Har hittat en ny fin favvokofta!

Ikväll kom Morgan hit och så åkte vi till Ica Maxi och handlade lite gott till kvällen.
Men så när vi skulle ta någon dricka så hittade vi något väldigt motbjudande..
Jag ville leta efter min ananas-fanta som jag brukade dricka förut men jag hittade den
inte. Det fanns bara en massa andra, men sen så såg vi ett par flaskor som stod
allra högst upp i hyllan. Eller snarare PÅ hyllan. Man nådde de knappt. och de var
mycket ljusare än alla andra och såg ut att vara en annan sort. Så vi tog ner
en sån och tittade och det visade sig vara en GAMMAL fanta funky orange.
Det var blek och äcklig och bäst före-datumet var 5 mars 2009!!! XD
EEEUUUHHWWW!

             
                                           Ny fanta vs. gammal fanta.

Vi blev inte så sugna på fanta direkt så det blev en cola istället. XD
Haha nu ska vi spela När & Fjärran. haha favvospelet. Det är kul med sällskapsspel!
Sen blir det mys & godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0