late show.

Nu har klockan blivit sådär alldeles för mycket men jag är inte tillräckligt trött för att somna än. Men jag borde. Har ställt alarmet på 06:55 imorgon. Haha jag vet inte hur jag ska hinna, men jag orkar fan inte gå upp tidigare än så. Ska fixa iordning min lunch som jag ska ta med mig. Det kommer ta sin lilla tid. Jag får fixa fort. Ska vara på Faktorimuseet kl halv 9. Möter upp Lina och Emelie klockan kvar över 8 och så går vi dit. Sen ska vi få prova på en massa aktiviteter som att smida, gjuta och trycka papper. Då ska jag smida en krok!
Pratade med Morgan i telefon för typ en timme sen och då sa vi gonatt. Så det kanske är dags att verkligen säga godnatt till mig själv nu och sova. Kommer aldrig orka imorgon annars. haha.

Ska slötitta på Celebrity Big Brother nu tills jag somnar. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0