last goodbye.

Idag gick jag upp supertidigt för jag skulle möta Elin & Cissi och så skulle vi
äta frukost tillsammans på stan. Vi gick till Waynes och jag tog en kall macka
med ost och grönt. Mums mums. :) Vi pratade minnen och det kändes lite som
att vi var tillbaka i gymnasiet igen. Det var himla trevligt alltså. :D

            

Sen skiljdes vi åt och jag gick med Elin till bussen. Och sen när bussen kom så tog
vi vårat farväl och då kom tårarna! XD Kommer sakna henne så himla mycket!
Usch. ♥ Love you! Ta hand om dig och tvätta händerna! XD

Sen var jag skitdepp så jag och mamma åkte runt lite och uträttade ärenden. p:
Vi åkte till lite loppisar för jag skulle leta koppar. p: Och sen åkte vi till Tuna Park
för mamma letade efter ett par skor. Jag tittade lite jag med. Hittade ett par som
jag kanske åker tillbaka och köper. Haha men bara kanske. Sen hämtade vi ut
lite av min kurslitteratur som hade kommit till Posten. trist. p: Fick inte ens
hälften dessutom. uh. Sen när jag kom hem typ vid kl 16 så började jag med
min exa3 igen och nu är den äntligen klar! :D Är nöjd. haha. Så nu ska jag
belöna mig med att baka lite muffins. De funkar nog som tröst också hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0