kväll.

Har sovit hos Morgan från igår till idag eftersom att jag hade lektion i Västerås idag. Vi hade litteraturseminarium och redovisning. Det var tråkigt. Och så avslutade vi teknikveckan. Härnäst väntar kemi/biologiveckan. Jag tror jag DÖR. Jag kommer aldrig klara det. Uuuusch. Iallafall, Morgan skulle hämta mig efter skolan men dum som han är så tycker han att det passar utmärkt att åka till gymet kl 13:50 när han ska hämta mig nångång runt kl 15. Så jag var klar klockan 14:45 och då hade han inte ens klivit in i duschen. Så redan då började det dåligt. Han hämtade mig klockan 15:20. Varför kan inte folk göra som man bestämmer? ):
Jaja, sen blev allt superstressigt eftersom Morgan skulle tanka och alla som har bil i Västerås var ute och åkte så vi satt fast i trafiken superlänge. Vi skulle till Ikea nämligen men på vägen dit klämmer Morgan ur sig att han måste åka och JOBBA hos nån loosergubbe som hans pappa kände. SÅKLART. Som om han har all tid i världen! Så vårat Ikea-besök blev helt sabbat eftersom Morgan dessutom pratade i telefon under hela tiden. Och så var han stressad för han skulle ju iväg och jobba. Jag kom verkligen inte i första hand idag och det känns skit. ): Morgan sa förlåt men iallafall.
Tog tåget hem 18:35 eftersom han skulle iväg och jobba, och nu är jag hemma ensam i mitt rum och har supertråkigt. Misslyckad kväll. Och dag.
BAJZ.

Det enda som är bra är att mamma köpt jordgubbar. Så jag får väl äta dem i min ensamhet inne på mitt rum för det går nämligen inte att vistas i vardagsrummet så länge kära syster är hemma. Det luktar skit och jag hör inget på tvn. Det tål jag inte.
Vill tillbaka till min Morgan. ): Jävla skit på allt just nu. Usch. Och jag vill inte vara hemma imorgonkväll heller för mamma ska resa bort tills på måndag. Och jag orkar iiiinte försöka hålla i hushållet. Nej.
BAJZ BAJZ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0