happy new year.

Nu är det 2010 och det känns helt okej! Undrar vad detta år kommer att erbjuda.
Igår firade jag nyår hemma. Morgan kom hit och vi drack och åt gott. :)
Men det blev ingen fest, nej. Så jag kanske inte har så mycket att komma med..? XD
Kan iallafall säga att jag hade det väldigt mysigt. :) Bildregn...


                          Jag & Morgan i finkläder. tih.


                                  Dags för champagne!


                                           Skååååål!


                         Fyrverkeriet var väl.. sådär. XD

Kvällen blev iallafall som jag hade förväntat mig. :) Kanske lite bättre till och med.
Synd bara att det slutade med polisen. XD Haha men det är en lång historia så
den kan man läsa om i min Bilddagbok. Orkar inte skriva om eller kopiera allt. XD

Hade inget nyårslöfte men jag kom på ett nu. MÅSTE köpa en ny kamera!
haha jag vet precis vilken jag ska ha och allt. Måste bara spara pengar alltså. 3000:-
För min kamera som jag har nu har ett superdåligt batteri och bilderna blir hemska.
Haha åååh. Smart nyårslöfte. typ. :D

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0