for what it's worth.

Jag älskar Morgan men det är fan inte okej att smussla sådär som han gör. Tidigare idag så avslöjade han för mig att han har bestämt sig för att köpa en ny bil. En såndär häftig och dyr som man kan köra ihjäl sig i. En sån som de flesta som han umgås med har köpt. Jag sa att det vart det omognaste jag hade hört och där började diskussionen. Men jag ville verkligen inte tjaffsa så vi blev sams tillslut men jag hoppas innerligt att han inte genomför sina planer. Det vore verkligen heldumt av honom att köpa en bil för typ 100 000 kronor. Herregud. Jag orkar inte med det bara. Så jag hoppas att han mognar till det närmasta året och inser att det vore skitdumt. Vill han leka lite kan han väl åka lite med en vän?! Men lilla Morgan GÖR DET INTE!!!! Snälla!? Varför är killar så himla egocentriska??? Egentligen. Åh jag blir så less. Väx upp! Men jag antar att jag får stå ut med detta för att du är så jävla envis. You win!

Nu ska jag laga äcklig mat och titta på tråkig tv. Misslyckad helg till en viss del.

for what it's worth, I love you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0