dior.

Igår när jag kom hem från skolan hade jag fått en avi från posten. Så efter att jag fixat lite hemma så gick jag iväg till ica för att hämta ut paketet. ^^ Har handlat lite begagnade saker på nätet så jag antog att jag antingen skulle få en väska som jag köpte härom veckan, eller en topp. Men det var väskan :D

        
                                                       Vintage väska från Dior.
Hoppas på att kunna använda den sen i vår/sommar till shorts, jeansjacka, vita converse och solblekt hår. XD Jag har mina visioner.
Tack Morgan för att den nästan är från dig. tih. :*

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ååh vilken snygg väska! :)

2010-01-20 @ 07:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0