trist.

Idag var en mycket jobbig och ganska tråkig skoldag. Hade Fysik på morgonen och Matematikdidaktik på eftermiddagen. Otroligt segt. Jaja. Sen gick jag in en snabbis på H&M och testade en kjol, men den passade inte. Och det var väl lika bra det.

Mamma och jag har farit runt i massa affärer nu, bland annat Rusta och ÖB. Haha på jakt efter snyggt inslagspapper. Men det finns inget. :( Får väl slå in Morgans paket i tidningspapper. Haha vad fult. Nej men jag vet inte. :( Jaja.

Nu håller mamma på med maten och den blir hamburgare och pommes. Haha så lyxigt. Kanske inte, men dugligt gott. Iallafall de vegetariska burgarna. :) Nyttigt till och med.
Är helt slut. Skulle egentligen kanske bort på filmkväll men det är jag alldeles för seg för. Har tagit på mig myskläder så nu blir det hemmakväll. :)
Godkvääääll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0