robinson.

Gud vad jag ääälskar att titta på gamla serier. Som Fångarna på fortet tex. Men jag har alltid varit på jakt efter Expedition Robinson avsnitt, de gamla alltså. Men jag har aldrig hittat några. Inte förrän nu! :D haha Hittade hela säsong 7, alltså den som gick 2003. Det var den sista som gick på svt. Vill egentligen titta på äldre och framförallt den från 2001 men det verkar inte finnas tyvärr. ):

                          
                                            Deltagarna från Expedition Robinson år 1997-2002.

Jag minns att jag älskade detta program när jag var yngre iallafall. Tittade alltid på det på fredgar eller lördagar eller när det nu visades. Haha. Slutade titta när det bytte tvkanal till 3an. Men sen när 4an återupptog serien trodde jag att det skulle bli bra igen. Men så fel man kan ha. Haha. Så det ska bli riktigt kul att få titta på lite gammalt igen. :)
Dessa deltagare kommer jag bäst ihåg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0