onsdag.

Nu är jag klar med intervjuuppgiften jag fick inför pedagogikveckan. Det känns skönt. Har skrivit ut exemplar till alla i studiegruppen och så ska vi gå igenom allt imorgon. :) Jag hoppas att det går bra. Börjar klockan 09:15 så det blir till att ta 08:15 bussen härifrån till Västerås. Det är långdag så jag är nog inte hemma förrän halv 5. Uh. Lite jobbigt.

Idag har jag iallafall varit ledig så jag har hunnit uträtta ett och annat!
Har ju bland annat skrivit klart allt kring intervjun och så har jag varit på stan. Där gick jag först och främst till min tandläkare för estetisk rådgivning och det gick på 650 kronor. Så nu har jag lagt ca 1300 kronor på tandläkarbesök på 2 veckor. OVÄRT! Men iallafall, nu verkar det som om att jag blir tvungen till att skaffa tandställning i ca 1 år för att ts igen gluggen och sedan får jag betala för ett kirurgiskt ingrepp på tandköttet/läppen. Inte så kul men det är väl bara att ta tag i det antar jag. Har räknat ut att det nog kommer gå på ca 18 000 kronor. Alltihop, hela kalaset. Men men. Så är livet.
Sen efter tandläkarbesöket träffade jag Mella på stan! :) Vi gick runt i lite affärer för jag skulle köpa något hemligt. haha. Sen gick vi till Smak och fikade huuur länge som helst. ♥ Väldigt trevligt.

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt känner jag. Och så måste jag verkligen bestämma mig för det här med tandställningen. Antar att det bara är att köra. Go for it liksom. Man lever bara en gång.

PS: SVENSKA HOLLYWOODFRUAR KOMMER SNART TILLBAKA TILL TV3!!! :D


Jonna i mina glasögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0