freetime.

Idag har jag varit ledig. Det har varit SÅ skönt. Fick sova hur länge jag ville. Vaknade klockan 11:30 ungefär och då låg Candace bredvid mig. Mysmorgon! Gick upp och gjorde gröt och mackor som jag åt till Våra Bästa År. Fick titta på Youtube som vanligt eftersom jag ligger efter typ 15 avsnitt. XD Haha nu har jag iallafall kollat ikapp lite, ska börja på avsnitt 10 feb sen.

Emelie hörde av sig tidigare idag och det verkar som om det blir hemmafestchill med spel hos henne nu ikväll. :) Jag måste dock börja med maten snart så jag kan gå iväg sen. Är van att äta supersent men ikväll blir det ändring. Haha. Tar med lite god dricka och ett glatt humör så blir nog detta en lyckad kväll. :) Är ju ledig imorgon med så. :D Eller vi har "läsdag"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0