expedition.

Vaknade klockan kvart över 9 imorse av att Emelie ringde. Hon och Lina var i Västerås och försökte hitta till avloppsreningsverket. Jag hade gett de min karta dagen innan men de hittade inte ändå. Haha de var på Pressbyrån på stationen när hon ringde. Jag försökte förklara för dem så gott jag kunde. Haha som om jag borde veta? Har heller aldrig varit där. Men jag hittar ju lite runt stationen och så. (:
Eftersom jag ändå var vaken så gick jag upp då. Skrev klart min ersättningsuppgift från Teknikveckan och sen gick jag och gjorde gröt. Mums! God frukost vare.

Har inte gjort så mycket mer idag. Städat rummet lite, pysslat, donar, tittat på tv, tittat på serier på datorn. Haha. Slapp och bra dag! Imorgon är det dags för nya tag. Börjar klockan 09:15 med lektion i Västerås. Så det blir väl till att gå upp 7 imorgon och ta bussen dit klockan 08:15. Segt. Och så går jag till klockan FYRA! Ska ha biologi heeela dagen. Galet. Efter det hänger jag nog hos Morgan ett tag. :* Senare på kvällen blir det nog bio med Mella här hemma i Eskilstuna :D Hoppas! Kan bli en lyckad helg...

Måste tillägga att jag börjat titta på Expedition Robinson 2003 nu. Haha det är så himla bra! Verkligen! SÅ mycket bättre än den skiten som tv4 visade. Hahah, det här är äkta! Älskar det! Toppen-tv. Dessutom är Anders Lundin en utmärkt programledare. Haha mycket bättre än Linda Isaksson eller Paolo. Nästan lite Jeff-kvalitet! Haha Jeff är alltså programledare för Survivor. Det har förresten snart säsongspremiär! Säsong 20. Cant wait! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0