elvis.

Idag är jag ju ledig och tanken var nog att jag skulle läsa litterturen inför den kommande språkveckan men jag har inte orkat. Haha. Istället har jag tittat på Sikta mot Stjärnorna-klipp på Youtube. XD Haha jag ääälskade det programmet när jag var mindre.
Hittade en underbar människa som gjorde en Elvis imitation och vann. Det här ÄR Elvis. Så måste det vara. Rösten är heeeelt underbar! Det visade sig dessutom att denne men även varit med i melodifestivalen 1996 och haft flera låtar på svensktoppen. Haha så lite man vet. Lyssna och njut!

                          
                                                    Ps: Karln är endast 19 år här. GALET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0