den sextonde.

Idag firar jag och Morgan 4 år och 10 månader. ♥
Fast firar och firar vet jag inte. XD Haha men det är värt att nämna iallafall.

Idag har jag haft heldag i skolan. Igen. Snacka om trist. På förmiddagen hade jag matematikdidaktik och det var väldigt slappt. Man blev trött. Hade inte råd att äta ute, så till lunch åt jag en macka. Haha. Jag och Emelie satt och mumsade medan Lina åt lyxmat på Spicy Hot. Haha.
Sen efter lunch började fysik-eftermiddagen. Uuuuuuh. Det var tråkigt, tråkigt och tråkigt. Läraren är tråkig han med. Jaja sen blev klockan äntligen halv 4 och då fick vi gå hem. Men jag gick till stationen istället och tog tåget till Morgan. :) Skulle hämta en jacka som han köpt till mig :D Lägger ut bild sen nångång. Haha.
Sen hann vi med lite mys framför tvn och nu har jag nyligen kommit hem igen. :)

Ikväll när mamma kommer hem från kören ska vi fira fettisdagen med semlor. Mamma har köpt en chokladsemla till mig som jag är väldigt spänd på. XD Haha jag hoppas verkligen att den är god. Vet inte riktigt vad det är i, men istället för grädde är det nog chokladmousse. Muuums. Det blir väl till att sitta i soffan och titta lite tv. Myskväll. :)

Imorgon har jag halvdag! YES. Börjar 9 och slutar 12.
Nu ska jag däremot äta lite potatismos. :) Mammas egna. Haha så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0