looking forward.

Ooooh så spännande! De flesta som känner mig vet att jag är ett stort filip och fredrik-fan. Det bara är så. Och de kan få vara så överskattade som alla säger, men jag gillar de ändå. Jag har varit med från början, om man säger som så. Det är därför oerhört kul att de snart kommer tillbaka till rutan.

för det första ska det ju bli nyårsparty med filip och fredrik. En smällfet hjärtinfarkt, som de själva beskriver det. Programmet sammanfattar helt enkelt år 2010 med en massa roliga gäster och så vidare. Väldigt kul! Men jag läste nyligen en ny nyhet som jag inte visste om. Nämligen den att filip och fredrik ska kommentera Oscarsgalan 27 februari! Detta har då alltså kanal 5 snappat upp och de sänder galan med filip och fredrik som kommentatorer.
Det här ser jag fram emot!

Källa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0