pink.

Idag har jag varit nere på stan en sväng och handlade lite nödvändigheter. Tittade lite efter nya skor också men jag hittade inte några. typ. Och nu har jag ett nytt mission - hitta fönsterfilm. Eftersom våran nya lägenhet är på bottenvåningen så kan det behövas. Vill nog ha någon vanlig frostig men jag vet inte om det finns här i stan. Ska titta runt lite.

På kvällen kom Morgan hit med tio rosa rosor till mig. Det var smart av honom. Jag bjöd honom på mat och det var gott. Och så har vi varit en sväng och tittat i nya lägenheten. Han tyckte att det var fint. Imorgon åker han på semester. Tyvärr inte med mig. haha jag blir kvar hemma i regnrusket. Nej, hoppas verkligen på lite sol nu de kommande dagarna! Gärna hela augusti ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0