örebro.

Igår åkte jag och mamma till moster i örebro. Vi var framme till klockan 13 ungefär. Då mötte vi upp moster hemma hos henne och sen åkte vi in till stan för att äta lunch. eller i vadköping var det snarare. Tror att stället heter Stadsträdgården. Vi har varit där förut. Så himla bra ställe! Jättegod vegetarisk mat. Muuums. Åt massor så jag blev proppmätt.
Sen vandrade vi runt på stan. Jag hade ett mission - hitta ett par höstskor. Men det var svååårt. Hittade tillslut ett par men så fanns de inte i min storlek. såklart. får väl titta här i stan istället. Men jag vill åka till stockholm. buh. Men det blir nog för dyrt. Varför måste allt kosta så mycket?
Efter stan så gick vi och fikade men det fanns inget gott fika så jag köpte en glass sen istället. haha de hade ju ingeeet chokladigt. så då fick det va. en triumfglass var bättre. :) med choco-crisp. Sen åkte vi tillbaka till moster igen och chillade. haha pratade lite om nya lägenheten och visade lite ritningar och så. Sen blev klockan så mycket så jag och mamma insåg att vi var tvugna att äta nåt innan vi åkte hem. Så vi gick och köpte pizza. haha. Men sen åkte vi hem! Var hemma till kl 23 ungefär.

Hade en fin örebro-dag! älskar den staden alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0