kräftskiva.

Igår hann jag med en fika med Mella på stan! haha det behövdes veeeerkligen. Vi hade inte setts på superlänge! Det var mysigt. :) tack vän!

Sen skyndade jag hem och gjorde iordning mig på 30 minuter. haha snacka om multitasking då alltså. Smink, kläder, hår. Åh gosh. Men jag hann! Packade drickan och en sallad och gick iväg och mötte upp lilla Lina. Sen skyndade vi vidare till Camilla & Johanna som hade kräftskiva. När vi kom dit så var redan Paulina där också. Så det blev vi 5. haha Vi Fem! Älskade den serien.
Och så var det kräftor överallt och sen var det slut. Och min sallad också. Sen blev det party och fler folk kom. :) Kul att träffa lite nytt folk faktiskt! :) Det var en kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Annica

var nyligen själv på en kräftskiva. ;D så en toppen kväll!

2010-08-08 @ 20:37:08
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0