inspiration.

Jag känner mig så inspirerad till att inreda nya rummet! Har den där känslan inom mig. haha jag vill få fint! Idag följde jag med Morgan till tåget 11:52 och sen gick jag vidare till lägenheten för att jobba.
Haha höll på från då, till klockan 16:30. Målade hela rummet 2 ggr. Så nu har jag målat 3 ggr sammanlagt. Haha mamma sa att det nog bara behövdes 1 strykning. Och jag och gubben i färgbutiken trodde 2. Men nej, det blev 3. Haha herregud. Nu har jag målat... ca 45 m2 på två dagar. jisses. Jag är värsta powerwoman känner jag nu. Hah så stolt. :) Och snyggt blev det! Nu ska jag bara få in alla möbler. Oj oj. Och sen ska jag nog måla en vägg i en mörkare lila. Det är ju så snyggt. :) Pepp.

Jag tror att Morgan kommer tillbaka hit imorgon. Mys! ♥

      

Köpte med mig godaste mackan från Pressbyrån. Haha en grekisk variant! Så jäkla gott. Äntligen har tillverkare kommit på att det kanske vore bra om det fanns en macka som alla vegetarianer kan äta. Toppen!

Kommentarer
Postat av: Liz

Åhh mums! Jag kan äta typ 5 sånadär om jag é hungrig. Haha

2010-08-12 @ 01:14:55
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0