å-festen.

På fredagen gick jag och Morgan ner för att sjunga till Alphavilles Forever Young. Haha jag sjöng, men inte han. Åh. Det var så kul att få höra dem live! :) Underbar kväll. och varmt var det med.
Sen på  lördagen träffade jag Elin för vi skulle lyssna på Nationalteatern. Som vanligt. Haha vi såg de förra året med. :) Och jag har sett dem en gång innan det med. Jättebra live! haha vi hade det jättetrevligt där i buskarna när vi lyssnade. XD Sen stötte vi på folk från gamla ES3D. Aw. Sen tittade vi självklart på fyrverkerierna tillsammans. :) Come on my darling, vi glömmer allt annat...
Härlig helg var det!







Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-17 @ 21:45:31
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0