vårväder.

Idag började jag supertidigt. Usch. Gick upp klockan 08:10 och gick hemifrån vi 9. Mötte upp Emelie vid laan thong. Haha våran mötesplats. Det var iallafall fint väder idag. :)
Det gick halvbra att plugga med studiegruppen. Som vanligt. Haha jag hatar grupparbeten. Känns ganska så onödigt. Faktiskt. Jag hoppas iallafall att vi hinner få fram ett godkänt arbete i tid.

På vägen hem så gick jag in på Gina en snabbis. Tur det! För de hade fått in min tröja i S nu! :D Förut fanns bara XS, M, L och XL. Såklart. För S är ju bäst. Haha.
Sen när jag skulle betala hittade jag ett supersnyggt halsband. Ser ut som ett... vad heter det på svenska? rosary på engelska iallafall. haha. Sånt där för katoliker iallafall. XD Radband..? fast lite modifierat. Och det var jag bara tvungen att ha för jag har alltid velat haft ett sånt. Men det var ganska så kort kedja. Så jag köpte två stycken som jag ska pillra ihop till ett! XD Haha. wish me luck... Förresten jobbade hon, snälla tjejen, på Gina. Typ bästa expediten eller vad det heter. haha. Hon är supersnäll och precis så som butiksförsäljare ska vara! Det gillar vi kunder. ^^, Hon gav mig en stämpel i kortet fastän jag inte kom upp i 250 kr. Bara för att som hon sa: "Du handlar ju här så ofta, så..."
Slänger upp bilder på mina inköp sen. :)

                 
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0