redovisning.

Jag sov jättedåligt inatt. Verkligen. Vaknade dessutom nångång vid 06 men skulle inte upp förrän 07. Så jag låg vaken i en timme och bara låg. haha. Otroligt onödigt. Har nog inte sovit mer än 4 timmar. Galet.

Mötte upp Emelie vid våran mötesplats och så gick vi till skolan. Kom dit vid 08. Då satte vi igång med att finjustera redovisningen lite. Jag var väldigt opepp.
 
                 

Själva lektionen började 09:15. Jag frågade Olof på en gång om vi kunde få vara först. För vi är alltid sist. Kolla, antingen så kör alla lärare med att man bara för ställa sig upp och gå fram. Först till kvarn typ. Eller så kör de baklänges. Först grupp 5, sen 4, sen 4 osv. Vi är grupp 2 nämligen. Så vi får aaaalltid vara sist eller näst sist. För när det är först till kvarn som gäller är vi alltid för sega. Dessutom sitter vi alltid längst bak i salen. Jaja.
Men nu! Nu sa jag till + att vi satte oss längst fram. Men nejdå! Olof säger obekymmersamt.. "Vi lottar!" AAHHAHHKFNLUUCKKCK! SÅKLART.
Lottning gick dock bra. Vi fick redovisa som nummer 2. Yey. "Men nästa gång kör vi omvänd ordning!" - Olof. ÅH.

Redovisningen gick förvånansvärt bra tycker jag. Även om jag insåg och inser nu i efterhand att våran var riktigt tråkig! XD Men vi hade en kul grej.. och det var när vi demonstrerade hur Ägghjälmen fungerade! :) Då vaknade alla upp, typ. haha. Inte så positivt kanske. Men lite så var det.
                                         

Imorgon är jag ledig. Det är helt underbart!
Dessutom är det den 16e. En mycket speciell dag. ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0