ooops.

Har visst glömt att skriva på ett tag. Tar det som ett tecken på att jag har haft bättre saker för mig. haha.
I fredags var jag ledig och det var himla skönt. Slappade bort hela dagen i stort sätt. På kvällen var jag supersugen på godis men jag kunde inte äta något. Kan fortfarande inte bita eller tugga på något! Bara med tänderna långt där inne, men framtänderna ömmar.
På lördagen åkte jag och mamma till Tuna Park och shoppade. De hade ju 5-års jubileum och det firade de med massa kuponger och så. Vi shoppade massvis. Nästan iallafall. Ska lägga upp lite bilder sen. :)
På kvällen kom Morgan till mig! Vi myste och tog det lugnt. Vi gjorde tacos som jag försökte äta men det var inte så lyckat. Det gjorde väldigt ont! Visste inte att grönsaker kunde vara så hårda. haha.
Vi tog lite glass till efterrätt. Det tycker tänderna om. haha. :)

Idag har vi också mest slappat och myst hemma. Vi hade tänkt åka och köpa slagstaglass men så blev det så fult väder så vi struntade i det. Vi stannade inne och spelade Doom istället. Haha men vi bara dog. Sen pussades vi hejdå för kl 17 så skulle jag till min farmor som har fyllt 79 år! :) Mysig dag vare. Här kommer ett bildregn från dagen...


Candace och jag solade oss på balkongen på morgonen.


God morgon.


Puss hjärtat.


Kalas-klar.


Allt det här hade farmor dukat upp till mig, mamma och syster. Haha jag älskar farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0