no focus.

Idag har jag varit ledig så jag passade på att sova till kl 11:30. Väldigt skönt alltså. Imorgon har jag redovisning i skolan tillsammans med basgruppen. Ser inte direkt fram emot det. Borde nämligen ha pluggat mer på min del idag än vad jag har gjort. Har haft mycket annat i tankarna så jag har inte riktigt hunnit med. Jaja. Får hoppas att det går bra imorgon iallafall. :) Börjar dock kl 08. uuuh.

Nu ikväll tog jag mig tid till att gå ut och gå en sväng. Men efter 20 minuter så fick jag skavsår. Som vanigt. Trots att jag hade mina nya super-gå-skor. Jävla skit. Men jag måste gå in dem helt enkelt. De kostade ju trots allt en hel del så det vore ju kul att kunna använda dem.

Får se till att sova tidigt ikväll. Hur nu det ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0