long.

Idag har det varit en mycket lång fredag. Känns som om den aldrig tar slut. Inte är jag sova-trött heller så jag kan inte sova bort den. Men jag antar att det finns en anledning till att den heter just Långfredagen.

Iallafall, vi firade påsk idag istället. Jag, mamma och farfar. Johanna hade åkit till Västerås så hon missade kalaset. Vi åt påskmat och påsktårta. Chokladtårta med marsipan kycklingar. Den är god! Jag har druckit över 7 glas påskmust och kissat 5 gånger. Galet! Värre än x-ider.

Nu ska jag nog gå och borsta tänderna och titta en film. Imorgon får jag äääntligen träffa Morgan! :D Han ska bort på dagen men han kommer nog på kvällen. Hoppas jag. Sen ska jag övertala honom att åka till Slagsta och köpa slagstaglass på söndagen. Mums! Hoppas att solen vill titta fram då så man kan sitta där, ute, och äta!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0