let it rain.

Dagen började med sol och glada miner men allt efter att dagen gick så blev den inte så jättebra. Försov mig visserligen imorse men jag kom i tid ändå. Så det var tur. Klockan 11 skulle vi haft feedback-tid men vi fick inte komma in förrän typ haöv 12. Såklart. Typiskt Olof och Bengt. Jobbigaste lärarna. Haha. De gav oss en massa kritik för vårat Tema 1 arbete. Massa fel och negativa saker.


"tråkigaste jag läst..." var nog den jobbigaste kommentaren jag någonsin fått på ett arbete.
Den hade vi fått av Olofs dotter?? Helt knäppt.

Så vi fick massor att göra om man säger så. Vi började med att korrigera arbetet och rätta alla fel vid klockan 12:30 nångång. Och jag kom hem vid kl 17. DET var jobbigt. Och tråkigt. Dessutom så hann vädret bli hemskt under tiden som vi satt och jobbade. Det var så fint, men så kom det regnmoln. Jag hann precis innanför dörren hemma innan det började vräka ner. Usch.

 


Jag hade iallafall mia nya jeansjacka på mig idag! Den var perfa.

Nu väntar en mysig hemmakväll med Desperate Housewives. Ska ta på mig mjukiskläder, raggsockor och min morgonrock. Mys är rätta ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0