humans being.

Inatt var jag uppe alldeles för länge och "luskade" som jag och Emelie säger. Haha, det betyder typ... snoka runt, läsa, forska. XD Jag luskar i Columbine. MEN! Igår tog ett sido-lusk över ett tag.
Det är nämligen så att jag har en video som Eric och Dylan gjorde vid namn CHS Highway Patrol som är en parodi på serien Cops. I bakgrunden i deras video spelas en låt och jag har suttit länge och försökt höra vad tusan det är för låt.
Men igårkväll då, så tog jag tag i det! Tog fram hörlurarna och lyssnade på klippet om och om igen, men det var i stort sätt omöjligt att höra och utskilja några ord. Skrev ner lite som jag trodde att jag hörde och sökte runt på Google och Youtube men jag kom ingenvart alls. Klockan blev nog bortåt halv 01 och då kom jag på tanken att bläddre igenom Columbine Rapporten, 11k. Så jag bläddra, läste och läste vittnesmål och en massa babbel. Sen helt plötsligt så får jag fram inscannade handskrivna papper, tror det var 3 stycken, av E. Veik. Där berättar han bland annat om CHS Highway Patrol och då gick hoppet upp lite. Han skriver vad de gör i videon och vilka som var med osv. Sen hittar jag....!!

På en av sidorna har Veik skrivit en kommentar i kanten på pappret!

MEN vad tusan står det?, tänkte jag.
Det var ju inte superlätt att läsa men jag listade ut att det stod nåt med "Soft Rock xxx xxxx Music in backround".
Började söka runt på Google igen på "soft rock" men det var inte så lätt att hitta något som gav något. Kunde även urskilja att det stod "Van" men sen var det svårt att se.
På nåt vänster så sökte jag på Youtube på "Van Halen" och fick såklart upp massor med videos. Lyssnade på några men stilen lät inte alls rätt.
Sökte vidare efter lite annat ett tag, men sen tittade jag på Veiks statement igen och tyckte att det MÅSTE stå "VAN HALE" och att "n"et hade hamnat utanför när pappret scannades in.


Tidigare hade jag hört i låten, på E och Ds video, att de sjöng någonting med "human". Så då sökte jag på Youtube efter "Van Halen Human" Och då kom det upp!! "Van Halen Humans Being" så jag lyssnade på den och yeees! That's it!
Klockan hade då blivit 01. Haha men jag var överlycklig. Det är ju en ganska känd låt och jag hade hört den förut men eftersom att jag verkligen inte har någon kunskap om Van Halen så hade jag ingen aning om att det var det som spelades. XD
Jisses vilket lusk! Men jag fick fram låten och då blev jag superglad! Jag älskar refrängen massor. haha. Sen luskade jag lite till om Columbine och sen somnade jag. Vilken natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0