you're on my radar.

Morgan kom i fredags, men ganska sent. haha. Det gjorde inte så mycket.
Jag hade lagat mat och ätit och Idol hade tagit slut. Sen kom han! :*

På lördagen gick vi ner till stan för att titta lite grejer. Lite grejer till Morgans lägenhet.
Vi var inne på Hemtex, Village, Åhlens. och ja.. såna ställen. Jag var på jakt efter ett
lila påslakan också men jag hittade inget. ): GUD vad jag vill måla om i mitt rum. Vill
ha en lila fondvägg. Vill köpa svart överkast, och hitta lila påslakan...
Men inget händer.
Haha jag kommer inte ihåg om vi gjorde så mycket mer. p: Men sen blev klockan runt
20 så då skulle jag hem till Emelie i klassen där även Jouline var.
Morgan tog sin lilla bil och åkte hem till sin tvspels-kompis som bor här i stan. haha.
Men det passade ju utmärkt. Emelie bor jääättenära mig. Några meter ifrån.
Så var vi där och sen några timmar
senare när all dricka var slut gick vi
ner till stan och till Dekår. 40;- inträde
och då fick man hänga av sig jackan
i det priset också! Och en cider
kostade 25 kr!!! Och den var god.
Har aldrig smakat nåt liknande. haha.
Träffade fler från klassen där men inte
så jättemånga. Några hade gått på
sittningen innan. Lina sa att vi inte
missade nåt så det kändes skönt. haha.
Då kastade man inte bort 200;- i
onödan iallafall.
    Sofia,   Jouline,   Emelie    på   Dekår!

Hade smskontakt med Morgan hela kvällen också för han skulle ju vara snäll
och möta mig när jag skulle gå. Hämta med bilen till och med!
Så jag drog därifrån klockan 01 ungefär. Var helt slut då. Haha. Både pengarna och jag.
Det var så skönt att slippa gå hem. Verkligen.


Men det var dåligt med
platser här hemma så vi
fick stå på kullen. p:
Sen borstade vi och la
oss i sängen!
Visade honom lite bilder
som jag hade i kameran
också. (:
Sen somnade jag ganska
så fort alltså! haha.
Var så himla trött.



Men det var helt klart en toppen kväll! Kul att lära känna Jouline och Emelie bättre!
Fler såna här kvällar tack!

Idag har varit som så många andra söndagar men ändå inte. Jag fixade iordning mig
snabbt och sen åkte jag med Morgan till Västerås och så Ikeade vi lite. och annat sånt.
Men vi hittade ingen vaaaaas! En hög och lång. nej, ingen. uh.
Får titta på Jotex hemsidan. Där kanske det finns en! Morgan köpte däremot en stor
bra madrass som hans gäster kan sova på när de kommer på besök. Det kan komma
att bli aktuellt nämligen då Morgans kompis Erik ska komma och sova över lite.
Tror jag. p: Jaja. Och så har jag tjatat på Morgan om att han ska städa oftare...
Iallafall dammsuga! :*

Tåget hem var sååååå drygt och försenat. Kom hem typ en halvtimme senare än
beräknat. Eller mer. Usch på SJ! TUR att jag åker gratis.

Nu borde jag plugga. Verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0