sunshine girl.

Igår blev en mycket bra dag.
Allt är fixat! Nu ska jag ha min VFU på precis den skolan som jag ville. :) Här i stan
framförallt! På Lagrådsgatans Förskola. :D Det kommer nog bli jättekul!
Jag hade aldrig klarat av att åka till Kvicksund varje dag. Aldrig.
Det går ju inte ens ett tåg i timmen. ÅH.
SÅ SKÖNT att det är fixat nu iallafall!

Vi fick förresten en present i måndags på posten!

Haha det var från lilla Jonna, 3 år! SÅ SÖT! <3 Men jag har ingen aning om vad det
föreställer. Det räcker väl med att veta att det är ett konstverk antar jag.
Haha hon saknar väl sina mostrar. Vi får nog ses på pappas födelsedagsfest. (:

Igårkväll kom Morgan hem till mig :D Det var myyysigt! Vi åt mat och tittade på
Idol och efter det var det ju Desperate. <3
Jag längtar SÅ mycket tills säsongstarten av sjätte som börjar nästa tisdag. :)
Sen somnade vi tidigt och det var mysigt det också.
Imorse åkte han till jobbet och jag gick till skolan. Vi hade NT dag idag.
Vilket innebär Naturkunskap. Haha. Det var svårt och jobbigt.
Det gick inget vidare för min basgrupp idag alltså...
Men vi fick experimentera lite iallafall. p:
På lunchen gick förresten jag och Caroline till Waynes. Det var kul!
Vi båda kände att vi behövde lite riktig mat. Haha.

Imorgon börjar jag tidigt. Klockan 09:15 faktiskt. Och då är det föreläsning och
sen slutar jag inte förrän klockan 16. Uh. Det kommer bli en lång dag känner jag
på mig. Och på fredag måste jag till Västerås på lektion. Om jag orkar. p:
Då är det storföreläsning om Mobbning. Uh. Jaja.

Något som är lite roligare är iallafall att jag fick mina skor mm på posten idag! :D
Beställde de i lördags tror jag. Billigt billigt billigt. Haha.
  
Det är ju inga snöskor direkt men jag ska ha de iallafall :D haha.
superfina! Över förväntan faktiskt.

   
Köpte två stycken träarmband också :D De var billigabilliga. Men finafina.
Och så kom det en till grej, men den kan jag inte avslöja!
För det är en present till Morgan. <3

Nu ska jag förhoppningsvis med mor till Jysk. Om jag kan övertala henne.
Haha det ligger ju så långt bort så jag kan ju inte gåååå dit. Ju. Vill titta på sängkläder.

Imorgon fyller moster år så då blir det Örebro på kvällen! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0