sleeping my day away.

Idag har jag varit ledig. Sov till klockan 13. Har läst lite i Magistern. Hämtade ju
massa böcker i Västerås igår. Haha så nu har jag att göra. uh.
Men jag har redan läst 60 sidor. Det är tänkt att jag ska ha läst ut den ínnan helgen
är slut. Det ska nog gå bra. Den är lättläst.
De andra böckerna blir svårare för de är inga romaner. De är bara tråkiga.
Skriva för att lära och Tal och samtal. Riktigt tråkiga titlar också. Usch.

Snart kommer Morgan hit. Om han hinner med tåget. För han har ju ingen bil för
tillfället. Så nu är det som att resa tillbaka i tiden 4 år. Då vi åkte tåg till varann. <3
Tåget går 19:35 från Västerås. Så det är ju ganska lång tid kvar. Om han hinner med
måste jag gå och möta honom och ge honom en puss eller två. Och hämta min gamla
lila cykel som står där. Min vanliga cykel är ju trasig igen. Morgan måste laga om den.

Imorgon ska Morgan jobba. I Vilsta på en kattutställning. Han ska inte agera katt men
en sån som håller i dem medan tjocka tanter bedömer dem. Typ.
Jag ska också dit då tror jag. Men inte sådär tidigt på morgonen som han ska.
Jag kanske kommer vid 2 eller nåt. haha jag måste ju få sova.
Ska ta med mig boken dit i så fall. Så kan jag sitta och läsa där också.
Men Morgan brukar alltid vara så upptagen. Han har inte riktigt tid med mig när han
är där. Lite får han lov att ha.

När han kommer ikväll ska vi äta god mat och sen ska vi äta god efterrätt - Ben&Jerry!
Glass är gott.

Klockan går sakta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0