not a good day.

Hej världens sämsta liv.
Hade sökt 8 VFU-platser men jag fick inte någon av dem jag sökte.
Det räcker så. Jag mår DÅLIGT. Varför alltid JAG?
Jag orkar inte mer.

Det är illa när inte ens Idol + Svenska Hollywoodfruar tröstar. Det är ikväll och
jag ska väl titta, men det kommer inte bli bättre.
Det är kört.

Idag har gjort alla kommande dagar dåliga. Jävla skit.
Är det såhär det ska vaaaa?


Och inte är det säsongsstart för Desperate Housewives imorgon heller.
Dum som jag är har jag missförstått det.
DET ÄR JU NÄSTA TIDAG! Såklart! Inget positivt. Inget kul. Inget.

Såhär nere har jag inte varit på länge. ): Jävla skola.

Nu ska jag gå och dö. eller äta pannkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0