long gone.

Ha ha ha ha ha. Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg men så bara försvann allt.
Tack vare Morgans DUMMA dator. Jävla skit. Jag oooorkar inte skriva om ALLT!

Jag kortfattar mig:
Missade en sak här i Västerås som jag tydligen skulle ha gått på imorse.
SEGA studievägledare. Svarade ju aldrig på mitt mail, förrän det är försent.
Klockan 13 ska jag vara på högskolan och gå på en studieplanerings-föreläsning.
Här i Västerås alltså. Det är därför som jag är hemma hos Morgan vid hans DUMMA
dator. Just det.

Sen ska jag hem och vara ensam ikväll. Eller kanske med mamma om hon är hemma.
Ska försöka skriva klart tentan helt. Så slipper jag tänka mer på den.
Är det Idol ikväll? Hoppas, för jag vill titta.

Nu ska jag äta frukost.
Men så ringde pappa mitt i allt! Han sa att det blir kalas hos Elin och Erik och bäbis Oscar
på lördag för Erik fyller år. :) Så då ska jag med dit och då kan jag fråga Elin lite saker
om tentan. Om källhänvisningar och sånt. haha. Toppen! Kul med kalas dessutom.

NU ska jag äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0