money i dont have.

Var ju på stan för några dagar sedan och köpte lite kläder. (:
       
Tillslut köpte jag ett par lackleggings. haha. Köpte det för längesen men de sålde jag
och tjänade massor på. haha. Men nu finns de ju i stort sätt i alla affärer så det går
inte att tjäna nåt på de längre. p: Så nu köpte jag ett par till mig själv. To keep!
Jag tycker att de är fina men har inte använt de någonting än. Men jag ska.
Och så köpte jag två klänningar, en tröja och ett par skor.
Men tröjan har jag lämnat tillbaka för att den var för stor och skorna, ja de gör ont. p:
Fast jag ska fortsätta försöka gå in dem.

Har hunnit med att åka till Morgan nu i veckan också. Städade lite hemma hos honom
och så pluggade jag. p: Fick ganska bra ro där.

Igår träffade jag Elin och lunchade lite. :D Det var kul! Vill ses mer darling. :D <3
Sen gick jag till skolan och det turned out to be en kul dag!
Vi pratade om demokrati och sen skulle alla basgrupper redovisa för varandra,
om just demokrati och Deweys syn på hur detta tillämpas i skolan och lite så.
Det gick jättebra för våran grupp, tyckte jag. Hah även om... typ 4 stycken saknades. p:
Jag tyckte att det var en mycket givande lektion. :)

Idag är det fredag och jag var lektionfri. Men jag gick på studieplanerings-grejset och
det var tur! Hade jag inte gått dit hade jag nog blivit utsparkad från högskolan.
Haha för då hade jag totalmissat att man måste registrera sig till alla kurser typ en
termin innan, och så vidare. Nu förstår man lite bättre iallafall! Haha. :)

Ikväll vet jag inte vad som händer. Det är ju Idol iallafall. Haha. Antingen hemmakväll
eller så hänger jag på några skolkamrater ut på krogen. p: haha. Är lite opepp just
nu men det kanske hinner ändras. :) Känner iallafall att jag behöver vila nu. Är helt
slut! Mamma är ju i Stockholm nu på en dejt men hon kommer hem sen ikväll.
haha. Lilla mamma. <3

Morgan ska fira sin pappa ikväll, som har fyllt år och sen tror jag att han sticker
till Vimmerby. Men det vet jag inte. p: Men jag tror. Imorgon ska han på STCC,
men vi kanske ska ses imorgonkväll om han orkar. :) Annars söndag.

Hoppas på att kunna träffa Elin imorgon på dagen! :D har ju massa bilder som jag
ska ha, och så vill jag ju se studentfilmen och fälla en tår. :´-)
         

Nu måste jag äta lite och sen vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0