I failed.

Idag började jag klockan 09:15. Det var inte kul. Alls. Men jag cyklade dit och kom i
tid. som vanligt. Vi höll på till klockan 16. Jobbig dag. Dessutom har jag inte lärt mig
något alls. Jo, att vi har en salstenta den 12 november och en till den 20:de.
Och att man måste anmäla sig till dem 10 dagar i förväg. Detta sa lärarna innan vi fick
gå hem. Det tog kanske 2 minuter. Så, det var allt jag kommer ha nytta av i livet,
av allt som vi gjorde idag. Meningslöst.

Dessutom gick jag och hämtade ut min tenta och den blev jag underkänd på. p:
Haha jag orkar inte.

På lunchen gick jag, emelie och jouline till Subway och köpte mackor. haha.
Ville egentligen luncha med Elin med hon kunde inte. ):
Men macka var gott det med. mums.

När jag kom hem var jag lite sur så då började jag direkt komplettera min tenta.
haha det var inte mycket att fixa till som tur var. Tror jag är klar nu.
Det tog kanske en timme. Max. p: Bra! Tittade dessutom på Project Runway
smtidigt. Snacka om multitasking. haha.

Ikväll är det Desperate! :D:D
  
Vilken tur! För det är SÅ bra! Jaaaa! Haha Morgan tittar ju till och med på det.
Jag har bakat kesellakaka som jag ska äta till det. :) Mys.

Men första ska jag äta lite mat. eller mat och mat.. Mamma har gjort pannkakor.
Haha mycket sött idag. p:

Har förresten inte haft min vanliga dator igång på typ... ja sen förra veckan. Typ.
Sitter bara med min bärbara nu. haha. Men det dumma med den är att min blogg
ser jätteful ut i den. och säkert på fler personers datorer. :P haha.
  
Haha det vita ska inte vara avhugget sådär på sidorna. Det ska vara vitt hela
vägen ner ju. skuuuuumt. haha. skitsamma. sis säger att det blir så på vissa datorer.
Ska snart göra om min blogg lite tror jag. Bort med fjärilarna och in med lite
snö och vinter-tema. ^^ Vi får se.

Nu blir det pannkaka! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Vill träffa dig också! verkligen! :(

Vi får se till att ta det snaaaart!

<3

2009-10-20 @ 21:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0