glue me on.

Idag sov jag alldeles för länge. Till klockan halv ett iallafall. haha. Men det var
jätteskönt. :) Behövde det.

Igår åkte jag och mamma till moster i Örebro! Hon fyllde ju år.
Vi gav ljus till henne för det önskade hon sig. haha. Hittade jättefina lilla och vita
som jag också vill ha! 
Där fick vi mat, och sen glass som efterrätt. :D Det var gott! Glass med ananas.
Brukar inte äta ananas eftersom jag är överkänslig mot det men denna gång gick
det jättebra!
Vi var där länge och sen när vi skulle hem så somnade jag i bilen. Haha. Hade pratat
med Morgan i telefonen och sen blev jag så trött. p:
Det var inte kul att gå ur bilen hemma sen. Det var ju iskallt!

Idag har jag pluggat lite. Läst igenom halva Boken om pedagogerna och litegrann
ur Läraryrkets många ansikten. Men det är myyyycket kvar. Vi har ca 13 texter
att läsa i litteraturlistan. Halva tentan ska vara klar på tisdageftermiddag.
Herregud. Jag har inte ens börjat. Bara läst lite idag då, som sagt. Uh.

Imorgon fyller lilla pappa år! Eller nej, men han ska fira då. p: Han fyller på
söndag egentligen. Så imorgon blir det kalas igen. :)
Har bakat muffins som han ska få. :D Banan och chokladmuffins.

Nu ikväll ska jag titta lite på Idol men sen ska mamma, jag och syster ha filmkväll
med Skenbart! Bland de bästa filmerna ever ju! <3
Ska äta lite choklad och chips.. och glass till det! haha. moff!

Imorgon kommer förhoppningsvis Morgan också! <3 Vill gosa.

Nu ska vi äta tacos. :) Mums. Får stänga av Survivor. hah. Det står alltid på typ. p:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0