so are the days of our lives.

Det gick jättebra idag i skolan! :D Belv godkänd. haha men det blev alla i min grupp
så. Dessutom var det så himla skönt att börja kl 10 och sluta 11:30.
Haha. Sen när jag kom hem så började jag titta Våra Bästa år. Tittade på det som
visades den 29 Sept, 30 Sept, 1 Sept, 2 Sept, 5 Sept.
 

Sen var jag ju tvungen att titta på Bonde Söker Fru! :D Haha jag och Elin satt och
smsade under hela programmet! Jag tror att det blir en bra säsong. :)
Men ingen slår väl Fredrik.. <3


ÅH är väldigt frustrerad på mitt Photoshop. Tror att jag måste installera om det.
haha jag fattar inte vad som är fel. Men det funkar bara inte. ÅH. Jag som skulle
fixa om lite bilder. Uh. Ledsamt.

Imorgon börjar jag tiiiidigt. usch. Går från 09:15 till 16. HERREGUD.
Får ta med mig mat imorgon. Har inte lust att luncha ute. Kanske ska göra det på
fredag med Mella nämligen. :)
Men det det som är bra med imorgon är ju att vi inte har någon föreläsning eller så.
Utan vi har bara VFU-förberedelse. :) För på måndag är det ju dags! :D

Nu ska jag fixa något ätt äta. Är ständigt hungrig. Haha.
Sen blir det väl till att fortsätta med Vbå... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0