a new look.

Praktiken är slut för den här gången och det har verkligen varit jätteroligt. <3

I fredags gick jag på bio med Mella på kvällen :D

Vi tittade på Bröllopsfotografen! Såklart!
Våran typ av film om man säger så :D

Pölsa, Tuva Novotny, Kjell, Micke Tretton,
These are only notes about freedom, Bruket,
Videobutiken, Mårten & Annika,
Tanten med räkor i byxsömmarna,
Den bästa sommaren, värmland osv osv. <3


Alla i biosalongen skrattade och det var
en härlig stämning! Bravo Ulf Malmros!

Jättebra film. Verkligen!
Vill se om den! Nu! haha.

Efter detta stod vi och pratade ute i kylan
som vanligt. hah det är svårt att säga hejdå.

Ringde till Morgan på vägen hem. Ville inte gå själv i mörkret så. p:
När jag kom hem så väntade jag på att Idol skulle ta slut så att jag kunde börja
kolla. Haha jag spelade nämligen in det. Det var ju ett måste eftersom det var
Michael Jackson- tema! <3

På lördagen kom Morgan och då åkte vi till stan och shoppade lite och sen vidare
till Tuna Park. Jag köpte en body, en kofta och en jacka. Morgan köpte en t-shirt
på HM för 79 kr. p: Haha. Lägger upp bilder sen på mina nyheter. :)

Har fått igång min nya dator också :D haha

Haha den är inte ny direkt, utan pappa och Anns gamla. Men det duger alldeles
utmärkt till mig. :) Kan sitta och skriva mina tentor i sängen istället. haha.
Toppen!


Sen på lördagskvällen tittade jag och Morgan på Wild Hogs med mamma i
vardagsrummet. haha men jag somnade mot slutet. p:
Var himla trött av någon anledning.

Idag kom pappa hit och så hjälpte han mig att måla :D
      
Det blev mycket fint! Haha. Är nöjd. :) Tack pappa <3 Men jag målade faktiskt
en hel del jag med. haha. Är lite småstolt. För en gång skull slapp Morgan. p:
Så nu har jag min lila vägg. :) Är verkligen pepp på att få fint här nu till jul och allt.

Imorgon och på torsdag samt fredag är jag ledig! Så skönt. Så jag hade tänkt
hinna med att titta ikapp på Våra Bästa År fronten. Ligger nog efter minst en vecka.
haha. Så det for jag tid med iallafall. :)

Kanske blir det Örebro på onsdag också :D Hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0