kindergarden.

I fredags gick jag till frisören och tog bort löshåret. for good. haha nej jag vet inte.
Ska inte ha det i mer för stunden iallafall. Sen lunchade jag med Mella och så
pratade vi massa minnen som vanligt. haha. Det finns ju så många.
Sen gick jag hem och bestämde träff med Elin.
Så det blev en helkväll hemma hos henne med god mat och choklad. och ost!
Haha. Och så tittade vi på Idol. Såklart! Det var underhållande. Sen kom mamma
och hämtade mig med våran kalla bil som inte har nån värme. Hon hade spelat in
Eftersnack åt mig så jag tittade på det innan jag somnade. (:

På lördagen kom Morgan hit och då var jag mitt uppe i att städa rummet.
Haha packade ner mina filmer och det blev 7 stora papperskassar. haha.
De står i vardagsrummet nu. Jag ska ju måla om så det är därför som jag var
tvungen att ta ner filmhyllorna. Och det var det som Morgan hjälpte mig med! :*
Så nu är det riktigt tomt i mitt rum. Det ekar.
     

Vi köpte goda kakor och tittade på fotbollen. <3
Haha. Det slutade inte så roligt i och för sig. Men men. Morgan fick titta lite på
sin bilfilm på tv3. Sen övertalade jag honom att titta på avsnitt 1 av
Svenska Hollywoodfruar. Han tyckte det var liiite kul. Men åh! Det är BÄST ju! <3

Och så har jag ju fixat biljetter till This is it!
  
Jag och Elin ska gå på premiären! :D Vill verkligen se denna alltså. Dessutom har
vi aldrig gått på bio tillsammans förut. haha.

Idag har jag och Morgan åkt runt i hela stan och letat efter nya filmhyllor till mig
men det finns verkligen inga alltså. haha. Ger upp. Vet inte vad som händer.
De gamla är iallafall nere så nu kan jag måla om! Pappa ska hjälpa mig med det
nästa helg. På söndagen tror jag. :)

Nu på kvällen åkte jag och mamma till förskolan och tittade lite. Utanför alltså.
Ska ju dit imorgon och praktisera! Är helt nervös. haha.
Har fått låna utekläder av halvsyster Elin iallafall. :D
  
Nu är jag redo för regn och rusk! Haha. Det har ju regnat hela dagen idag så det
gäller att vara förberedd. Jag hoppas verkligen att jag kommer i tid imorgon
och att inget går fel. Detta måste bli kul! :D Ska lägga mig tidigt ikväll så att jag
orkar med alla busiga dagisbarn imorgon.

Men jag hinner nog med ett Vbå avsnitt innan läggdags... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0