cookalong.

Haha jag så SÅ pepp på Tinas Cookalong ikväll! Har gått och väntat på det
hela förra veckan. p:

 


Victoria Silvstedt ska ju va med!
Det är helt galet!

Jag kan inte ens föreställa mig
hur stressigt och jobbigt det
kommer bli! Det är ju liksom
superstressigt i vanliga fall.

Haha, och så ska hon vara med!
<3

Hon är så himla rolig! Det bästa
med henne är nog när hon
gästade Filip & Fredrik i
Ett Herrans Liv! XD

F&F:       "Har du någong gång
               försökt ta ditt liv?"
Victoria: "Tyvärr..."
                  SKRATT

Åh Vickan. <3
Det här kommer bli superkul!


Annars har jag bara pluggat idag. Seriöst. Hela dagen. Har bara diskussions-delen
kvar nu på min tenta. :) Sen är den klar!
Så skönt med lite ledighet nu. På lördag ska vi ha halloween middag hemma. haha.
Jag bestämde det. ^^
Funderar på att göra några roliga halloween-muffins. Men det finns ju så många
varianter...
                        

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0