brownie.

Herregud vad bra jag sov inatt! haha det var så skönt.
Gick upp klockan 8 och tittade på Voice. Det var kul och jag hann se Katrin. ^^
Det är viktigast. haha.
Sen gjorde jag mig iordning och fixade macka inför dagen eftersom jag förväntade
mig en lång och jobbig dag. Tog cykeln iväg till skolan och var där i tid för en gång
skull! Brukar alltid få stressa. Men mamma har ju pumpat i massa luft i min cykel
nu så nu går det fort! Haha. Började kl 09:15 och sen visade det sig att jag inte
slutade kl 16 utan klockan 12!!! Slutade till och med 11:40. SÅ SKÖNT!

Sen gick jag lite på stan och köpte nytt body butter bland annat.
När jag kom hem satte jag igång att baka för jag hade lovat mamma att hjälpa henne
med det eftersom hon ska ha middagsbjudning ikväll. haha.
Så jag har gjort brownies. :) Men de är inte klara än. Ska nämligen bre på glasyr sen!

Så nu är jag jättetrött igen. Ska bara lata mig hela dagen! Det behövs. Måste vila upp
mig inför nästa vecka då jag har VFU!! :D:D Praktik alltså. haha.

Det blir nog lite Vbå nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0