princess.

Idag började jag klockan 9 så mamma kunde skjutsa mig till förskolan. :)
Haha kom dock 5 minuter för sent för jag satannade hemma för länge och tittade
på Vakna med the Voice för Karin va ju där, som vanligt på torsdagar. Så jag var
ju tvungen att titta klart på henne. haha.
Så idag var vi ute på förmiddagen en sväng och sen pysslade vi lite inne och jag
ritade prinsessor. haha. Tog bussen hem kl 15:10. Skönt.

Hemma har jag inte gjort något speciellt alls. Bara tagit det lugnt, skickat ut lite
vinnarmail till folk på Tradera. Sålde en massa gamla kläder, vissa hade faktiskt
lapparna kvar. Haha jag använder aldrig allt jag köper. Fy.
Just nu på mina krokar på snurrspegeln hänger det två påsar med kläder i, som
jag köpt för.. ja den ena för över en månad sen, och den andra för nån vecka sen,
och de bara ligger kvar där i påsarna. XD haha värt. Men men de kommer väl till
användning någon dag. ju. Väntar på en kjol från H&M också.. haha.

Fick mitt studiestöd igår så nu har jag över 4000 kr, och de pengarna kommer jag
verkligen behöva. De går nog åt till julklapparna och så måste jag ju köpa en ny
klänning till lilla jul också som jag firar med pappa + släkt. På riktiga julafton så
tar jag nog en klänning som jag har. :) Har som sagt mååånga som jag nog bara
använt en gång så. haha.

Imorgon börjar jag typ halv 9 så det blir till att ta bussen. uh.
Kanske blir det Idolkväll hemma hos Mella sen imorgonkväll också. :D

Nu ska jag somna till Vbå. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0