monday monday.

I fredags åkte jag till västerås efter skolan för att leta efter ett smyckesträd men jag
hittade såklart inget där heller. p: Haha. Testade lite klänningar på H&M istället
men jag köpte ingen eftersom jag är nöjd med den som jag har inhandlat i... ja
nångång förra veckan. Haha.

              
                                            Jag gillar den verkligen! <3
Tror jag ska ha den när jag fyller. :) Snart ju!

Träffade Morgan en snabbis i fredags också men han var inte på sitt bästa humör.
Haha och så var han lite sjuk. Han pussas lite iallafall. :*

Sen på lördagen åkte jag och mamma till Örebro. :D
Vi åkte med 10-tåget. Det var tröttsamt. haha. Men men det gick ganska fort att
åka dit så. :) Där mötte moster upp oss och så gick vi till myrorna där vi spenderade..
FYRA TIMMAR. haha. Moster är sån. Jag tittade mest på filmer och så, men jag hittade
lite annat också. :)
  
                                      Storskjorta. Precis vad jag behövde!

  
                                    Ännu en axelremsväska XD

 
                                                  Två halsband. :)

Köpte lite filmer också och ljuslyktor. Det är alltid trevligt att traska runt där. haha.
Sen gick vi och lunchade och moster åt banana split. haha. Mamma och jag åt macka.
Det var gottgott. :)

Vi kom hem någon gång runt 18-tiden. Sen kom Morgan till mig :*
Vi tittade på film och jag var hur trött som helst. haha. seg kväll.

Igår var det ju Fars Dag så vi och johanna åkte till pappa och så gick vi i sin tur till
farfar där alla andra var. p: Haha så firade vi lite med bullar och smörgåstårta för
de som ville ha det. Och kaffe.

Idag vaknade jag klockan 12:42. HAHA. Det är skönt att vara ledig.
Har pluggat sen dess. Är lite klokare nu. Typ.
Nu måste jag äta nåt. Verkligen. Måndagar är så trista. uh.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fräääsigt ;) <3

2009-11-15 @ 22:09:59
URL: http://eohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0