loser.

Idag började jag tidigt. Var på dagiset klockan 8. Idag har vi mest pysslat. Klippt
och ritat å sånt. :) Alltid kul. Men jag har fått plåstra om 2 barn idag. XD
En som klippte sig i fingret och en som snubblade och skar sig på foten på nåt
skumt sätt. p: naw. stackars barn.
Imorgon ska jag få hålla i en aktivitet med 5-åringarna. Det blir kul!

Slutade klockan 14 så det var jätteskönt. Tog bussen hem och sen direkt ner till
stan för att möta Mella. Vi gick på stan litegrann och sen gick vi och fikade. :)
Det blev kladdkaka som vanligt. XD haha den är ju så himla god.
Med glass till den här gången! Brukar alltid ta grädde. p:
Vi hann med att gå en sväng till Myrorna också där jag shoppade nya korgar
som jag använder till mina present-muffins och så en film. VHS såklart, men helt
otittad och inplastad. :) Och så studentrabatt på det. 33 kronor! :D Haha. 

Sen cyklade jag hem och väl hemma ser jag att mina skor finns inne på Nelly i
rätt storlek!!! Jag stress loggar in och ska PRECIS genomföra köpet men så blir
det avbrutet och skorna är slutsålda. Någon annan hinner aaaalltid före. Jag har
aldrig tur. Aldrig. Jag komme aldrig få de där skorna alltså...
 

Hämtade iallafall ut Jimmy
Choo for H&M skorna. :)
Eller ja, mamma hämtade
ut dem för jag var helt slut.

De var himla snygga men
inte ett dugg bekväma
såklart. XD
Haha men vad gör det?
Det är värt ändå.

Nu får det bli lugnt på
skofronten ett tag.
Med undantag för de där
jäkla Nelly-skorna. XD
Jag bara måste få tag
på dem! Hoppas verkligen
att de köper in fler. De är
dåliga på det. Typiskt Nelly
liksom. Ha typ 2 saker av
varje. typ.


Mamma har köpt en ny dator idag för hennes gamla gick inte att laga. ):
Och nu svär hon i hallen för det är väl nåt som hon inte får att funka. p: Får gå
och hjälpa sen.

Imorgon efter praktiken ska jag hem till Elin en sväng :D Det blir kul. :D
Det är ju Bonde dessutom så. Haha våran passion. Så bra.

Nu ska jag vila och sen sova tidigt. Måste ta 08:17 bussen imorgon. Uuuh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0