hello sunday.

Söndagar är inte så bra dagar alltså.
jaja. Morgan sov hos mig inatt iallafall. :* Det var mysigt. Men vi båda somnade tidigt
eftersom vi hade gått upp så tidigt för att shoppa på H&M XD Haha.
Idag gick vi på bio och myste. :) Morgan köpte den där nya chokladen... Marabou Vinter.
Först gillade jag den inte alls.. men med tiden smakade den lite bättre. haha.
Lite mycket pepparkaka kanske.

Sen åkte han hem och då tittade jag på Top Model. Och spelade in såklart.
Filip & Fredrik var också riktigt kul ikväll. Roliga grenar så. :)

Har påbörjat min önskelista för i år också XD Det blir en kombinerad
födelsedagslista och julklappslista. Som varje år.
Önskar mig inget sådär jättespecifikt jättemycket. Kanske en ny kamera då. p: hah.

Imorgon har jag en antagligen värdelös föreläsning om specialpedagogik. ):
Vill inte. Börjar 09 till 12. Åh. orka? Behöver egentligen vara hemma och plugga till
tentan som jag har på fredag. Är skitnervös för att misslyckas med den alltså. Uh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0